Trek donderdag je mooiste rok/korte broek aan en laat je benen zien

Met Remescar mag het alle dagen Rokjesdag zijn - Ga mee op zwier met ’t Schoon Vertier ! 16 april, hoofdingang Centraal Station Brussel, 10 u

Na een lange winter lacht de zon ons eindelijk weer toe. De temperaturen beginnen te stijgen en we weten allemaal wat dat betekent: het is weer rokjestijd! Weg met al die winterkleding en tijd om weer met volle teugen te genieten van de zon. Remescar roept hierbij alle dames (en heren) op om samen met hen en ’t Schoon Vertier het mooie weer (en bijhorende blote benen) te verwelkomen op donderdag 16 april. Want voor ons mag het alle dagen Rokjesdag zijn !

Wat is Rokjesdag?
Het fenomeen Rokjesdag is vooral gekend in onze buurlanden. Het was de Nederlandse columnist Maarten Bril die de term onsterfelijk maakte. Het is de eerste dag in het jaar waarop de temperatuur het terug toelaat om onze zomerkleding aan te trekken en vaarwel te zeggen tegen de winter. Volgens Brils ervaring valt Rokjesdag altijd rond 15 april én vindt het plaats op een dinsdag of een donderdag. Maar dit jaar dus op een vrijdag. Maar wat maakt het uit? De zon schijnt en hopelijk blijft dit nog een tijd zo!

Remescar – een merk dat ondermeer producten tegen oppervlakkige spataders aanbiedt -  doet een warme oproep aan alle dames om op donderdag 16 april een rok  aan te trekken en met trots hun benen te laten zien. De heren mogen uiteraard ook het betere benenwerk laten en hun shorts uit de kast halen!

Ga mee op zwier met ’t Schoon Vertier!
Om de blote benen tijd met schwung te introduceren in België doet Remescar een beroep op niemand minder dan de dames van ’t Schoon Vertier. Zij weten immers als geen ander hoe ze hun beste beentje kunnen voorzetten op de vrolijke noten van hun steengoede fanfare.

Kom met ons meegenieten van de zon, de vrolijke muziek en het betere benenwerk!

Afspraak op 16 april om 10.00 u aan de hoofdingang van het Centraal Station in Brussel. Trek je mooiste rok/korte broek aan en zwier mee met het ’t Schoon Vertier. Afsluiten doen we om 11.00 u op de trappen van het Brusselse Beursgebouw.

Over Remescar
Remescar is een merk van Sylphar, een jong Belgisch farmaceutisch bedrijf (2008) met hoofdzetel in Deurle. Vandaag is Sylphar een onderneming die innovatieve producten ontwikkelt welke in meer dan 63 verschillende landen verdeeld worden.

Sylphar is actief in 3 domeinen:

• Medicated Skincare: met het innovatieve Remescar gamma
  • Oral Beauty: met toonaangevende merken zoals iWhite Instant
  • Oral Therapeutics: met producten voor koortsblaasjes en aften met merken zoals Herpatch en After

www.sylphar.com

Voor meer informatie kan u contact opnemen met:

Muriel Henrotte (Sylphar)

Mieke Demeulenaere (PeppeRmint)