Quick opent tweede restaurant in de Oostkantons

Goed nieuws voor wie in de omgeving van Baelen en Eupen woont. Vanaf dinsdag 31 mei kunnen zij in een gloednieuw Quick-restaurant vlak bij huis van een ongeëvenaarde Giant smullen of hun Chicken Dips in die zalige barbecuesaus dippen. Dat betekent twee keer goed nieuws, want daarmee worden 25 jobs gecreëerd.

Franchisenemer uit de streek
Dit nieuwe en ambitieuze project wordt in goede banen geleid door Christophe Corman. De tweetalige (Frans-Duits) Corman is afkomstig uit Welkenraedt en heeft al heel wat ervaring opgedaan binnen Quick. Kortom, hij heeft het ideale profiel om beter dan wie ook te kunnen inspelen op de behoeften van zijn toekomstige klanten. Corman was achtereenvolgens manager van de Quick-restaurants in Jambes, Rocourt en Howald (Luxemburg), en daarna vijf jaar districtmanager voor het zuidelijke landsgedeelte. Sinds januari is hij franchisenemer van Quick Malmedy, en vanaf 31 mei neemt hij dus een tweede Quick-restaurant in de Oostkantons onder zijn hoede.
“Samen met een team van 25 medewerkers sta ik te popelen om van deze nieuwe Quick een aangename plek te maken, waar de klanten in een modern kader kunnen genieten van een lekker menu of een snack”, aldus Christophe Corman.

Twee verdiepingen en een ruim terras
Het Quick-restaurant is gebouwd volgens het ‘Qubic’-model. De inrichting sluit aan op het nieuwe imago van het merk Quick en is geïnspireerd op de huisstijl ‘Bon Voisin’. Er zijn 128 zitplaatsen beschikbaar, verspreid over twee verdiepingen, alsook een terras met 60 plaatsen. Een drive-in is er voor de klanten die hun heerlijke maaltijd liever mee naar huis nemen.

Quick Baelen/Eupen is geopend van zondag tot donderdag van 10u30 tot 23u00 en op vrijdag en zaterdag van 10u30 tot 01u00.
Adres: Nereth 32 in 4837 Baelen (uitrit 38 komende vanaf de E40, aan de rotonde bij het begin van de Rue de Herbesthal richting Eupen).

Neem voor meer informatie contact op met:
Iris Brandao (Quick) - T: +32 (0) 3 286 19 17

Benoît Carion (PeppeRmint) - T: +32 (0)2 210 02 73