Quick opent nieuwe vestiging in Roeselare

Op 4 november opent een nieuw Quick-restaurant aan het Stationsplein in Roeselare de deuren. In deze nieuwe vestiging worden 20 vaste banen gecreëerd en nog eens evenveel banen voor jobstudenten.

De opening van het nieuwe Quick-restaurant is gepland voor 4 november. De vestiging bevindt zich op het einde van de winkelstraat tegenover het station in een gebouw dat grondig gerenoveerd werd. Quick kiest heel bewust voor het bruisende Roeselare, omdat de stad dynamiek uitstraalt en jongeren uit de brede omgeving aantrekt. Met de opening van dit Quick-restaurant wil Quick het bestaande horeca-aanbod in het centrum van de stad verder aanvullen.

Deze nieuwe Quick wordt ingericht volgens het concept Back to Basics: heel veel licht, duurzame materialen en een fraaie, moderne toets. In het zaalgedeelte zijn er maar liefst 186 zitplaatsen en van maart tot november komt daar nog een zomerterras bij. Voor de kinderen is er een Magic Planet voorzien, met tal van leuke attracties.

Het Quick-restaurant van Roeselare zal elke dag open zijn van 11u00 tot 23u00.

Adres: Ooststraat 146, Roeselare

Over Quick:
Quick is een Europese fastfoodgroep die vooral vestigingen heeft in Frankrijk, België en Luxemburg. Het bedrijf heeft 19.000 medewerkers en telde op 31/12/2013 498 restaurants, met vestigingen in Rusland, Nieuw-Caledonië, Réunion en Martinique. In 2013 bedroeg de omzet van de Quick-groep € 1,074 miljard. Surf voor meer informatie naar www.quick.be.

Neem voor meer informatie gerust contact op met:

Katrien Van Vracem (Quick) – Tel.: +32 (0)3 286 19 17 – e-mail: [email protected]

Mieke Demeulenaere (PeppeRmint) – Tel.: +32 (0)2 210 02 51 – e-mail: [email protected]