Quick en Devos Lemmens®: Twee smaakexperts stellen twee nieuwe, heerlijke hamburgers voor

Quick? De smaak. En meer. Daarom slaat Quick dit keer de handen ineen met Devos Lemmens® en maakt zo de ontmoeting van twee smaakexperts en iconen van de Belgische cultuur mogelijk. Vanaf 1 maart kun je bij Quick genieten van twee hamburgers met sauzen van Devos Lemmens®: de Beef Diablo® en de Chicken Tomato Sweet Onion.

Beef Diablo®
Een broodje van roggedesem met een genereuze gehakte steak van 100% puur rundvlees, en twee schijfjes tomaat. De pikante Diablo®-saus van Devos Lemmens® maakt deze hamburger verduiveld lekker. De kleine stukjes rode paprika in de saus zijn diabolisch pittig!

Chicken Tomato Sweet Onion
Een bruin broodje met gepaneerde kip, twee schijfjes tomaat en afgewerkt met de Tomato Sweet Onion-saus van Devos Lemmens®: een heerlijke saus met kleine stukjes ui.

De meest Belgische hamburgers ooit! Proef ze van 1 maart tot en met 2 mei 2016 in alle Belgische Quick-restaurants.
(Solo: € 4,75 / Menu: € 7,25 / Maxi Menu: € 7,85).

Over Quick:
Quick is een Europese groep van fastfoodrestaurants, vooral aanwezig in Frankrijk, België en Luxemburg. De groep telt 19.000 medewerkers en (op 31/12/2014) 495 restaurants. In 2014 boekte Quick Groep een omzet van 1,029 miljard euro en serveerde de keten maaltijden aan meer dan 200 miljoen klanten. Voor meer informatie: www.quick.be.

Neem voor meer informatie contact op met:
Katrien Van Vracem (Quick) – T: +32 (0)3 286 19 17 – E-mail:

Nadia Naji (PeppeRmint) – T: +32 (0)2 210 02 52– E-mail: nnaji@peppermint.be