Laat zonder zorgen je benen zien

Bijna 1 op 2 Belgische vrouwen heeft last van oppervlakkige spataders of spinaders

Zomer = blote benentijd of toch liever niet ?

Liefst 47% van de Belgische vrouwen kent het probleem. Het is een prachtige zomerdag, maar ze durven geen korte broek of rok te dragen. Ze zijn onzeker over hun lichaam, en dat komt door één, of liever twee echte boosdoeners: spat- en spinaders.   De oppervlakkige lastpakken komen voor 96% op de benen voor, en weerhouden zo veel vrouwen om hun benen “bloot te geven” tijdens de zomermaanden.

Voor de vrouwen die dat scenario herkenbaar vinden, is er goed nieuws! Sylphar heeft jarenlang diepgaand onderzoek gedaan naar de problematiek, wat uiteindelijke resulteerde in het Remescar gamma.  “Remescar Oppervlakkige Spataders”, bijvoorbeeld, zorgt voor een vermindering tot 39% van oppervlakkige spataders.

Laat uw zomerse outfits dus niet meer afhangen van wat u (niet) wilt laten zien, maar van wat u wilt dragen. Het fenomenaal voordeel van Remescar is de gebruiksvriendelijkheid. Veel mensen zien de behandelingen van oppervlakkige spataders als lastige ingrepen. Maar het kan dus ook simpel en gemakkelijk!

In bijlage kan u de nieuwe Remescar TV-spot vinden, die vanaf vandaag, 6 juli, op Vier, Vijf en TLC te zien zal zijn.

Behandelingen tegen oppervlakkige spataders of spinaders
Vaak wordt – onterecht – gedacht dat steunkousen, injectiebehandelingen of lastertherapieën de enige opties zijn qua behandeling.  Deze eerder omslachtige behandelingen zijn wellicht de reden waarom  57% van de Belgische vrouwen met oppervlakkige spataders nog geen behandeling heeft ondergaan.
Dan is smeren heel wat gebruiksvriendelijker.  Dat is wat Remescar aanbiedt met  effectieve, medische huidverzorgingsproducten, die oppervlakkige spataders of spinaders reduceren.

Remescar Oppervlakkige Spataders
Remescar Oppervlakkige Spataders is een innovatief medisch hulpmiddel, ontwikkeld om oppervlakkige spataders te behandelen en te voorkomen. Het vormt een langdurige beschermlaag op en rondom de aangetaste huid die tegelijk de huid laat ademen. Hierdoor kan het product zich gedurende een langere tijd inwerken en wordt het genezingsproces versneld. De ‘Microlens Coated Crystals’ in de formule doen de huid er meteen egaler uitzien met minder imperfecties. Een klinische onafhankelijke studie toont aan dat de roodheid van de huid aanzienlijk afneemt in de tijd maar ook al vanaf het eerste gebruik van Remescar Oppervlakkige Spataders. Dankzij zijn actieve eigenschappen zorgt Remescar Oppervlakkige Spataders ervoor dat het zwakke weefsel rond de bloedvaten wordt hersteld en verstevigd. Daarnaast biedt het ook bescherming om de vorming van nieuwe oppervlakkige spataders te voorkomen en doet het de verkleuring afnemen die door de oppervlakkige spataders wordt veroorzaakt.

Kenmerken:

• Medisch hulpmiddel

• Behandeling van oppervlakkige spataders

• Remt de vorming van nieuwe bloedvaten af

• Behandeling met siliconelaag

• Onmiddellijk waarneembare resultaten

• Beschermt de aders en biedt structurele ondersteuning

• Bevordert de microcirculatie

• Verstevigt het huidoppervlak en doet de huid er beter uitzien

• Twee maal per dag gebruiken gedurende 2 à 3 maanden

Remescar Stick voor littekenbehandeling
Remescar voor littekenbehandeling is een geavanceerde siliconenstick ontworpen voor het verzorgen van littekens. Uit klinische studies is gebleken dat het product helpt bij het genezingsproces van zowel nieuwe als oude littekens die het gevolg zijn van operaties, brandwonden, insectenbeten, acne, striemen,... Er wordt een dunne en discrete laag op basis van silicone aangebracht op het litteken. Deze laag creëert een genezende micro-omgeving en houdt de natuurlijke vochtbalans van de huid in stand.

Dit medisch hulpmiddel vermindert littekenweefsel en maakt het gladder en zachter, maar herstelt ook de huid zodat de littekens minder zichtbaar worden. Remescar kan ook gebruikt worden als preventieve behandeling op gesloten wonden of na een laserbehandeling om zo littekens te vermijden en het branden en jeuken van de aangetaste zone tegen te gaan. De siliconen littekentherapie wordt door Remescar aangeboden in een handige stick en is hierdoor makkelijk te gebruiken. Je kan het overal meenemen en het is geschikt voor zowel gezicht als lichaam.

Kenmerken:

• Medisch hulpmiddel

• Vermindert de zichtbaarheid van oude en nieuwe littekens

• Littekens veroorzaakt door operaties, brandwondes, insectenbeten, acne, ...

• Behandeling met siliconelaag

• De combinatie van PVA en Beta-glucan bevordert de genezing

• Bescherming tegen UV

• Gebruiksvriendelijke stick

• Onzichtbaar na aanbrengen

• Twee maal per dag gebruiken gedurende 2 à 3 maanden

Over Remescar
Remescar is een merk van Sylphar, een jong Belgisch farmaceutisch bedrijf (2008) met hoofdzetel in Deurle. Vandaag is Sylphar een onderneming die innovatieve producten ontwikkelt welke in meer dan 63 verschillende landen verdeeld worden.
Sylphar is actief in 3 domeinen:

• Medicated Skincare: met het innovatieve Remescar gamma

• Oral Beauty: met toonaangevende merken zoals iWhite Instant

• Oral Therapeutics: met producten voor koorstblaasjes en aften met merken zoals Herpatch
    en After

www.sylphar.com

Voor meer informatie kan u contact opnemen met:

Muriel Henrotte (Sylphar)

Mieke Demeulenaere (PeppeRmint)