De YouBurger van Quick:  jouw burger, jouw saus!

De YouBurger van Quick: jouw burger, jouw saus!

'De Smaak. En meer.' Quick maakt zijn slagzin eens te meer waar met een nieuwe hamburger en een saus naar smaak. De YouBurger is niet alleen lekker en royaal belegd, maar biedt ook de keuze uit drie heerlijke sauzen: bearnaise, roquefortsaus en Espelette pepersaus.

YouBurger
Op 27 oktober lanceert Quick de YouBurger, die in het assortiment blijft tot 4 januari: een royaal belegde burger met een bruin broodje, een salademix, een sneetje cheddar en een heerlijk gehakte steak. De klant kan kiezen uit drie lekkere sauzen: bearnaise, roquefortsaus of Espelette pepersaus.
(Solo: € 4,85 / Menu: € 7,45 / Maxi Menu: € 8,05).

Eigen tv-spot
Vanaf 3 november kunnen de klanten via de site www.quickyouburger.com bovendien hun eigen tv-spot maken voor hun favoriete YouBurger. Een foto uploaden, voornaam erbij en een leuk deuntje kiezen: eenvoudiger kan niet. De deelnemers kunnen hun spot delen via de sociale media en deelnemen aan een wedstrijd waarbij ze kans maken om te worden geselecteerd door een jury. Drie gelukkigen winnen een jaar lang gratis Quick!

Trio Cheesy
Niets lekkerder dan een heerlijk warm, smeltend kaasje bij winterse temperaturen. Quick heeft dat goed begrepen en lanceert opnieuw zijn Trio Cheesy, met een aangepast assortiment op basis van brie, emmental en raclette.(Trio Cheesy x 6: € 2,60 / Trio Cheesy x 20: € 6,30).

Over Quick:
Quick is een Europese groep van fastfoodrestaurants, vooral aanwezig in Frankrijk, België en Luxemburg. De groep telt 19.000 medewerkers en (op 31/12/2014) 495 restaurants. In 2014 boekte Quick Groep een omzet van 1,029 miljard euro en serveerde de keten maaltijden aan meer dan 200 miljoen klanten. Voor meer informatie: www.quick.be.

Neem voor meer informatie contact op met:
Katrien Van Vracem (Quick) – T: +32 (0)3 286 19 17 – E-mail:
Benoît Carion (PeppeRmint) – T: +32 (0)2 210 02 73 – E-mail: [email protected]