Remington introduceert: de ultieme professionele tondeuse – de indestructable

Bereik thuis dezelfde resultaten als de professional in de kapperszaak met ’s werelds eerste vrijwel onverwoestbare tondeuse

Lang wachten in de kapperszaak, dure knipbeurten en afspraken op vervelende tijdstippen behoren binnenkort tot het verleden dankzij een wereldprimeur van de verzorgingsexperts van Remington. Zij lanceren de INDESTRUCTIBLE, de ultieme professionele kwaliteitstondeuse.

Een leven lang perfect geknipt haar
De INDESTRUCTIBLE is ontworpen om een leven lang mee te gaan en te helpen met het creëren van je eigen stijl in de vertrouwde omgeving van jouw eigen huis. Door de professionele eigenschappen van dit superieure ontwerp ziet je haar er keer op keer perfect geknipt uit.

Met een sterke torsiemotor, roestvrijstalen precisiemesjes die zorgen voor professionele knipresultaten, een lange levensduur en een ijzersterke behuizing van polycarbonaat, kun je gerust zeggen dat de INDESTUCTIBLE de allernieuwste knip- en trimtechnologie bezit.

Onverwoestbare tondeuse
Waarom is de INDESTRUCTIBLE zo onverwoestbaar? Reden hiervoor is dat als de tondeuse valt hij niet kapot gaat, dit dankzij de slimme technologie die ervoor zorgt dat het precisiemesje er automatisch uitspringt.

Aan deze kwalificaties kunnen we de dubbele lithiumbatterij toevoegen, die de INDESTRUCTIBLE een gebruiksduur van 120 minuten geeft na slechts één keer opladen. Bovendien is het apparaat volledig afwasbaar en snoerloos, waardoor het een onmisbaar onderdeel wordt van je mannenverzorging.

De INDESTRUCTIBLE wordt geleverd met acht opzetkammen (3-25 mm) om lengte en stijl te variëren, een LED-indicator voor opladen en overgebleven batterijcapaciteit, een schoonmaakborsteltje, olie en een stevige anti-slipgreep om uiterst en precies te kunnen werken.

Chris Appleton, professioneel haarstylist: “De Remington INDESTRUCTIBLE is de tondeuse voor mannen die thuis dezelfde resultaten willen behalen als bij de kapper. De INDESTRUCTIBLE geeft een professioneel resultaat, is gemakkelijk in het gebruik en de perfecte musthave voor iedere man. Met 10 jaar garantie op de motor, is dit een onmisbaar verzorgingsapparaat dat bestand is tegen regelmatig gebruik.”

Productgegevens

o   Super torsiemotor

o   Professionele knip- en trimprestaties (350 mm/s)

o   Precisiemesjes gemaakt van Japans roestvrijstaal.

o   Extreem lange levensduur

o   IJzersterk omhulsel van polycarbonaat

o   De dubbele lithiumbatterij geeft tot 120 minuten vermogen

o   Oplaadtijd 3 tot 5 uur

o   8 opzetkammen voor kniplengtes van 3 tot 25 mm

o   Anti-slip greep

o   Snoerloos

o   LED-oplaadindicatie en indicatie lage batterijcapaciteit

o   Versterkte opbergdoos

o   Volledig afwasbaar

o   3 jaar garantie

Remington INDESTRUCTIBLE is verkrijgbaar bij Media Markt en de betere elektrozaken voor een adviesprijs van €89,99.

EINDE

Voor meer informatie kijk op:
Www.remington.be
Www.facebook.com/remingtonbelgie

Noot aan de redactie (niet voor publicatie):
Voor meer (pers)informatie of andere vragen kunt u contact opnemen met:
Mieke Demeulenaere
T: 02 210 02 51

Over Remington
Het EU-hoofdkwartier van Remington is gevestigd in Manchester, Verenigd Koninkrijk. Remington-producten zijn te koop bij topwinkeliers in meer dan 85 Europese landen.

Remington is al 75 jaar dienstbaar aan de wereld. Het is bedrijf is wereld leider en innovator op het gebied van betaalbare haarverzorging, elektrische scheerapparaten en ‘body groomers’ en is onerdeel van Spectrum Brands Holdings.

Meer informatie over Remington vindt u op www.remington-europe.com

Mieke Demeulenaere PeppeRmint