Playmobil is terug bij Quick!

De Playmobil-figuurtjes zijn weer van de partij bij de Magic Box en het Menu Top van Quick. Ze zijn klaar voor een nieuw avontuur tot 30 november, met plezier voor klein en groot. Ontdek de figuurtjes samen met hun dieren en ook de puzzels uit de wereld van Playmobil!

De figuurtjes
De allerkleinsten kunnen tot 30 november naar hartenlust acht exclusieve combinaties van figuurtjes (en hun dieren) verzamelen met de Magic Box: een ontdekkingsreiziger met welp, een ontdekkingsreizigster met luipaardjes, een ontdekkingsreiziger met babypanda, een verzorger met apenjong, een dierenarts met koala, een verzorger met babyzeeleeuw, een verzorger met stokstaartje en een ontdekkingsreizigster met flamingo.
(Magic Box Menu: € 4,40).

Puzzelcollectie
Grotere kinderen kunnen hun favoriete wereld nabouwen met een fantastische puzzelcollectie, in een formaat dat exclusief voor Quick werd ontworpen. De vier thema's boerderij, savanne, dierenarts en dierentuin zijn te verzamelen met een Menu Top.
(Menu Top: 6,80€).

Wedstrijd
Om het Playmobil-avontuur nog wat langer te laten duren kan elke klant bij aankoop van een Magic Box of Menu Top bovendien deelnemen aan een wedstrijd. Via het bijbehorende wedstrijdformulier maakt iedereen kans op een 'Playmobil Dierentuin' ter waarde van € 60. Er zijn honderd exemplaren te winnen!

Over Quick:
Quick is een Europese groep van fastfoodrestaurants, vooral aanwezig in Frankrijk, België en Luxemburg. De groep telt 19.000 medewerkers en (op 31/12/2014) 495 restaurants. In 2014 boekte Quick Groep een omzet van 1,029 miljard euro en serveerde de keten maaltijden aan meer dan 200 miljoen klanten. Voor meer informatie: www.quick.be.

Neem voor meer informatie contact op met:
Katrien Van Vracem (Quick) – T: +32 (0)3 286 19 17 – E-mail:

Benoît Carion (PeppeRmint) – T: +32 (0)2 210 02 73 – E-mail: [email protected]