Nieuw Belgisch koffiemerk Belmio onthaalt u koninklijk

donderdag 27 oktober – 11 uur – Bip Koningsplein

Belmio, een merk van het Belgische bedrijf Belmoca®, lanceert nieuwe kwaliteitsvolle aluminium koffiecapsules, beschikbaar in de grootdistributie en compatibel met de Nespresso®* koffiemachines. Daarmee biedt Belmio een kwalitatief en Belgisch alternatief voor de bestaande koffiecapsules. De lancering van Belmio vindt plaats op donderdag 27 oktober, in het Bip in Brussel. Ontdek hier tijdens een exclusieve coffee & food pairing alle variëteiten van Belmio.

Belmio-koffie: only the best is good enough
Het selectieproces gebeurde nauwgezet door te reizen naar de landen van oorsprong en er de lokale koffiecultuur te ervaren. Gedurende twee jaren werden - met respect voor de seizoensgebonden agricultuur van koffiebonen - verschillende koffies geproefd en geselecteerd om uiteindelijk alleen de toppers te weerhouden binnen het assortiment van Belmio. De meeste blends bestaan uit 100% Arabica-koffiebonen uit Zuid- en Centraal-Amerika.

Coffee, what else?
Kom ons volledig Belmio-assortiment ontdekken en laat uw smaakpapillen verwennen tijdens onze coffee & food pairing op donderdag 27 oktober, om 11 uur in Bip, het Brusselse huis van het gewest.

David Rubinstein, de CEO van Belmoca, verwelkomt u graag persoonlijk op dit lanceringsevent.  Hij zal meer toelichting geven bij deze unieke lancering.

Melanie D’Lores Nunes – Belgisch Barista Kampioen 2009 – weet als geen ander wat nodig is om een lekkere koffie te maken. Zij licht de verschillende  Belmio variëteiten graag verder toe.

Bevestig uw aanwezigheid voor 17 oktober aan [email protected]

Plaats van afspraak:
Donderdag 27 oktober – 11 uur
Bip Brussel
Koningsstraat 2-4
1000 Brussel

Nespresso® is een geregistreerd handelsmerk van het bedrijf Nestlé N.V. en noch deze vennootschap noch haar filialen hebben onze producten vervaardigd of goedgekeurd op eender welke manier. Belmio is niet aangesloten bij Nestlé N.V. of haar filialen.