Heinz lanceert een krachtige kruidige Curry Gewürz Ketchup. Curryious?

Heinz is al jarenlang dé ketchupexpert. Voor miljoenen mensen geldt, “als het geen Heinz is, dan is het geen ketchup.” Voor de ketchupfans die het graag wat pittiger hebben, lanceert Heinz de Curry Gewürz Ketchup. Een ketchup die intens en rijk van smaak is, kruidig met een vleugje curry. Perfect om jouw favoriete snack een flinke dosis rock-‘n-roll te bezorgen.

De kruidige ketchup met een vleugje curry

Heinz Tomato Ketchup werd in 1876 voor het eerst gemaakt van verse, rijpe tomaten, kruiden en specerijen zónder kunstmatige toevoegingen. De introductie werd meteen een groot succes. Datzelfde lekkere geheime recept gebruiken ze vandaag de dag nog steeds voor de klassieke Heinz Tomato Ketchup.

Voor wie het graag wat kruidiger en krachtiger wil, lanceert Heinz de Curry Gewürz Ketchup. Een pittige ketchup die je snacks de ultieme smaakboost geeft. Hieronder alvast een receptje ter inspiratie.

De aanbevolen verkoopprijs van de Heinz Curry Gewürz Ketchup bedraagt 1,74 euro voor een fles van 375ml en 2,43 euro voor een fles van 590ml.

Een krakend krokante Curry croque

Beleg twee plakjes bladerdeeg met gerookte zalm, zachte geitenkaas en schijfjes courgette. Bestrijk ze met Heinz Curry Gewürz Ketchup en leg op elke croque opnieuw een plakje bladerdeeg. Bak in een voorverwarmde toaster tot een krakend krokante croque. Een heerlijk hapje dat zich uitstekend leent voor creatieve variaties. Een tip voor vegetariërs: kijk eens in je koelkast en ga aan de slag met tomaten, paprika, tofu,… Veggie op niveau!

____________________________________________________________________

Voor meer informatie kan u terecht bij Riet Devogelaere (PeppeRmint)

' 02/210 02 53 * [email protected]

Over Heinz

H.J. Heinz Company – met hoofdzetel in Pittsburgh (VS) - is een van de grootste producenten van consumentenvoeding ter wereld. Het bedrijf werd in 1869 gestart door Henry John Heinz. Vandaag is Heinz actief in 200 landen over de hele wereld. In België is H.J. Heinz N.V. verantwoordelijk voor de merken Heinz, Kwatta, Honig Professional, Weight Watchers soepen en diepvriesmaaltijden, Brinta, Amoy en Roosvicee.