De Twin Beef van Quick. Eén burger, twee karakters!

‘De Smaak. En meer.’ Quick doet zijn slogan weer alle eer aan door de enige te zijn die twee verschillende smaken in één burger aanbiedt. Inderdaad, de Twin Beef is terug vanaf 25 augustus, met twee nieuwe, heerlijke sausjes.

Eén burger, twee karakters
Van 25 augustus tot 26 oktober vind je bij Quick opnieuw een heerlijke burger met twee verschillende smaken. De Twin Beef bestaat ditmaal uit één kant met tartaarsaus in een wit broodje met sesam- en maanzaad, en een andere kant met een tomatensaus en fijne kruiden in een klassiek broodje. En natuurlijk is dé vraag: met welke kant beginnen we eerst?

(Solo: € 4,85 / Menu: € 7,40 / Maxi Menu: € 8).

_________________________________________________________________

Quick is een Europese groep van fastfoodrestaurants, vooral aanwezig in Frankrijk, België en Luxemburg. De groep telt 19.000 medewerkers en (op 31/12/2014) 495 restaurants. In 2014 boekte Quick Groep een omzet van 1,029 miljard euro en serveerde de keten maaltijden aan meer dan 200 miljoen klanten. Voor meer informatie: www.quick.be.

Neem voor meer informatie contact op met:
Katrien Van Vracem (Quick) – T: +32 (0)3 286 19 17 – E-mail:
Benoît Carion (PeppeRmint) – T: +32 (0)2 210 02 73 – E-mail: [email protected]