Quick’n Bretzel, de nieuwe burgersensatie

Quick heeft de smaak nog steeds te pakken en doet er in 2016 een schepje bovenop. De keten zet de markt op zijn kop en pakt uit met een origineel concept: de Quick'n Bretzel! Vanaf 5 januari kun je smullen van twee burgers met dit befaamde broodje: de Quick'n Bretzel Bacon en de Quick'n Bretzel Cheese Pepper.

Quick’n Bretzel Bacon
Een gehakte steak van 100% puur rundvlees, twee sneetjes bacon, rode ui, sla, een kaassaus met gerookte smaak, gesmolten cheddar en het befaamde Bretzel broodje.

Quick’n Bretzel Cheese Pepper
Een gehakte steak van 100% puur rundvlees bedekt met een plakje emmentaler, een saus met 3 soorten peper, rode ui, sla en natuurlijk ook het vermaarde Bretzel broodje.

Deze gloednieuwe burgers zijn van 5 januari tot en met 29 februari 2016 verkrijgbaar in alle Quick-restaurants.

(Solo: € 4,90 / Menu: € 7,50 / Maxi Menu: € 8,10).

Over Quick:
Quick is een Europese groep van fastfoodrestaurants, vooral aanwezig in Frankrijk, België en Luxemburg. De groep telt 19.000 medewerkers en (op 31/12/2014) 495 restaurants. In 2014 boekte Quick Groep een omzet van 1,029 miljard euro en serveerde de keten maaltijden aan meer dan 200 miljoen klanten. Voor meer informatie: www.quick.be.

Neem voor meer informatie contact op met:
Katrien Van Vracem (Quick) – T: +32 (0)3 286 19 17 – E-mail:

Nadia Naji (PeppeRmint) – T: +32 (0)2 210 02 52– E-mail: nnaji@peppermint.be