Quick opent een restaurant in Belgrade

Op dinsdag 16 december opent het Quick-restaurant van Belgrade (Namen) zijn deuren, goed voor ongeveer veertig arbeidsplaatsen. Dit nieuwe restaurant onder het beheer van franchisenemer Olivier Chiliade is het vijfde Quick-restaurant in de provincie Namen

Het gebouw was oorspronkelijk een kazerne en werd vervolgens omgevormd tot een postkantoor op de gelijkvloerse verdieping met daarboven een bedrijvencentrum (2006-2007). Het pand an sich was voldoende groot om er een Quick-restaurant in te vestigen, maar aangezien de funderingen niet voldeden is Quick genoodzaakt geweest om het gebouw af te breken. Bij de constructie van het nieuwe gebouw werd echter zoveel mogelijk rekening gehouden met de stijl van het vroegere pand.

Het nieuwe Quick-restaurant wordt ingericht volgens het concept Back to Basics met veel licht, duurzame materialen en een moderne toets. Het gebouw zelf is hedendaags en garandeert een laag energieverbruik, door onder meer het gebruik van ledverlichting.

Het restaurant biedt plaats aan 160 klanten en omvat ook een Magic Planet - een ruime speelhoek voor kinderen -, een terras en een drive-in.

Het Quick-restaurant van Belgrade en zijn drive-in zijn elke dag open van 10 tot 23 uur. Op vrijdag en zaterdag blijft de drive-in open tot 1 uur ‘s nachts.

Adres: Route de Louvain-La-Neuve 12 – 5001 Namen.

_______________________________

Over Quick:
Quick is een Europese fastfoodgroep die vooral vestigingen heeft in Frankrijk, België en Luxemburg. Het bedrijf heeft 19.000 medewerkers en telde op 31/12/2013 498 restaurants, met vestigingen in Rusland, Nieuw-Caledonië, Réunion en Martinique. In 2013 bedroeg de omzet van de Quick-groep € 1,074 miljard. Surf voor meer informatie naar www.quick.be.

Neem voor meer informatie gerust contact op met:

Katrien Van Vracem (Quick) – Tel.: +32 (0)3 286 19 17 – e-mail: [email protected]

Benoît Carion (PeppeRmint) – Tel.: +32 (0)2 210 02 51 – e-mail: [email protected]